Bagaimana untuk membuat jem nenas yang lazat kek Penyokong

penyokong jem nenas kek merupakan salah satu kuih-muih tersebut dalam lebar saat sekarang. Sesetengah keluarga sedang sibuk dalam persediaan untuk menyambut dengan idul fitri.

Salah seorang daripada mereka menyediakan hidangan untuk keluarga, saudara-mara dan tetamu yang mengunjungi rumah anda. Penyokong kek ini banyak hidangan di pilih oleh sesetengah keluarga http://buletinresep.blogspot.com/2015/08/resep-beef-teriyaki.html yang ingin mengumpul, walaupun harga kek masih agak mahal. Walaupun pada bulan puasa sebelum lebaran, penyokong harga kek ini meningkat.

Well, antisipasinya boleh kita buat jem nenas kek yang penyokong sendiri. Ya itung-itung, kita simpan anda mencipta pas kemudian hari Idul fitri holiday. Pastri mempunyai penyokong yang ramai di gemari ramai. Kalangan kanak-kanak sehingga dewasa adalah sangat menyukai masakan pastri ini. Apatah lagi memaparkan kek yang direka sedemikian rupa agar dapat menarik perhatian orang ramai.

OK, kita pergi terus kepada perbincangan tentang resipi bagaimana untuk membuat kek penyokong jem nenas. Untuk memendekkan http://buletinresep.blogspot.com/2015/08/resep-tongseng-sapi.html waktu, tidak lama lagi anda menyediakan bahan-bahan dan peralatanya. Supaya tidak akan bingung, anda notis denda mengikuti resipi.

Bahan-bahan yang diperlukan:

450 gr tepung gandum
Parmesan cheese gr 50 – 75
150 gr tepung gula
375 gr mentega
120 gr susu tepung
6 butir telur, maka Asingkan bahagian kuning dan putih ke dalam 2 bekas
Jem nenas secukup rasa

Berikut adalah cara untuk membuat kek nenas jem penyokong

Pertama, menyediakan dalam bekas dan kemudian menggabungkan 2 kuning telur putih telur 2. Kemudian pukul sehingga adunan dicampur.
Seterusnya, tambah parmesan cheese, tepung gandum, serbuk gula, mentega dan adunan telur ke dalam adunan. Pastikan tidak untuk mencairkan. Jika masih mencairkan tepung tambahkanlagi.
Ambil adunan sedikit dan membentuk menjadi buih-buih kecil. Untuk kandungan adunan, masukkan jem nenas dan kemudian masukkan ke dalam kuali penaik.
Seterusnya masukkan ke dalam ketuhar, Bakar sehingga masak. Suhu ketuhar lebih kurang sekitar 170-180 darjah atau 20 minit.
Selesai, angkat kek dan masukkan ke dalam bekas.
Menu pastri jem penyokong nans sedia untuk berkhidmat.

Itulah bagaimana penyokong jem nenas resipi kek. Dalam perintah yang berasa seronok, anda boleh menghidangkan penyokong kek ini bersama-sama dengan keluarga tercinta walaupun disertai dengan minuman segar.