Cara-cara membuat coklat SPAN Roll Tender lazat coklat SPAN roll

 merupakan salah satu menu istimewa untuk perayaan Krismas. Kek roll coklat boleh disajikan kepada keluarga, saudara mara atau tetamu yang melawat rumah anda. Untuk rasa, roll coklat SPAN http://buletinresep.blogspot.com/2015/07/resep-oseng-oseng-mercon.html sangat lazat dan pasti boleh memenuhi citarasa anda. Selain itu rasa lazat, roll coklat SPAN juga mempunyai bentuk yang unik. Skrol akan indah SPAN pesona bolu roti coklat.

Untuk proses membuat coklat SPAN yang menggulung, boleh dikatakan agak sukar. Dalam penuh tekun dan konsisten menjadikan ia memerlukan, untuk menghasilkan dalam yang sempurna. Dalam membuat http://buletinresep.blogspot.com/2015/08/resep-ayam-rica-rica.html coklat SPAN menggulung, menjangkakan tidak terlalu terburu-buru. Di dalam messy bergolek dan bimbang bolunya menjadi retak.

Baik, bagi orang-orang yang tidak sabar untuk ingin tahu bagaimana untuk membuat coklat SPAN menggulung, menyediakan bahan dan peralatanya dengan serta-merta. Berikut adalah resipi: Roll coklat SPAN

Bahan-bahan kek:

telur 3 bijirin
70 gr zarah gula
1 sudu besar air
30 gr tepung, pilih yang mempunyai protein yang rendah
gr serbuk Koko 20
65 gr marjerin
coklat paste ½ sudu teh
sendik teh serbuk penaik ¼
20 gr susu tepung

Bahan kandungan:

gr mentega 125, putih-Cari
Gr susu coklat 80
25 gr marjerin
Gr 40 coklat putih, kemudian masak dan cair
gr pepejal coklat 135, kemudian masak dan cair
Gr kacang 80 madu, kemudian dicincang secukup rasa kasar

Langkah-langkah berikut mencipta roll SPAN coklat:

Mula-mula, pukul telur, serbuk penaik, air, serbuk susu, tepung gandum, zarah gula dan serbuk Koko sehingga ianya sekata menyebarkan dan mengembangkan.
Seterusnya, masukkan marjerin pes coklat bersama-sama sedikit demi sedikit. Campurkan sehingga diadun.
Sediakan kuali penaik kemudian gris dengan marjerin. Jika sudah tuangkan adunan ke dalam baking pan. iapkan juga kertas roti doh dulang.
Masukkan ke dalam ketuhar dan Bakar ketuhar dengan suhu 190 darjah. Tunggu sehingga ia matang atau kira-kira 25 minit.
Untuk membuat kandungan di SPAN, pukul mentega dan marjerin sehingga benar-benar tender. Coklat pepejal input seterusnya mencairkan bersama-sama dalam susu pekat manis. Campurkan sehingga diadun.
Setelah selesai, memohon yang mengisi untuk permukaan atas SPAN itu. Selepas itu Tabur kacang madu yang sama.
Akhir sekali, span gulung dan potong menjadi kepingan. Untuk membuat ia kelihatan cantik melipatkan strowberi di atas roll coklat SPAN
Selesai, roll coklat SPAN hidangan disediakan atas servis.

Jadi perbincangan tentang bagaimana resipi bagaimana untuk membuat SPAN bergolek Brown. Boleh membantu anda untuk kek roll coklat hadir dalam perayaan Krismas. Nasib baik dan menikmati.