Bagaimana untuk membuat Soursop jus segar

asid buah-buahan soursop buah-buahan manis adalah salah satu yang diketahui mempunyai banyak manfaat untuk manfaat kesihatan. Buah-buahan soursop masak atau bahawa nama latin annona muricata juga mempunyai rasa manis, masam dan lazat.

Untuk masa ini kami akan berkongsi resipi bagaimana untuk membuat soursop jus masam manis dan segar. Kerana di samping itu untuk menikmati langsung, buah-buahan http://buletinresep.blogspot.com/2015/09/resep-ayam-goreng-penyet-sambal-ijo.html ini boleh juga dibuat ke dalam beberapa jenis ditapis. Dan salah satu olahanya yang dibuat dalam bentuk jus iaitu jus soursop. Soursop jus menu mungkin termasuk salah satu faforit minuman yang menyegarkan anda dan keluarga anda.

Bercakap tentang proses membuat jus soursop, boleh dikatakan amat mudah dan ringkas. Untuk mencari buah-buahan soursop, anda boleh mendapatkan di pasaran, yang biasanya http://buletinresep.blogspot.com/2015/09/resep-ayam-woku.html dijual oleh kilogram itu. Well, selain soursop buah-buahan juga boleh di sukan dalam bentuk bijirin lunkhead soursop. Pasti rasa juga adalah sangat manis dan lazat.

OK, kita kembali kepada pokok perbincangan tentang cara-cara membuat jus soursop. Tidak lama lagi, anda sediakan bahan-bahan dan peralatan yang diperlukan. Untuk menghasilkan sempurna dalam jus, pastikan jujukan langkah yang betul. Sila ambil perhatian ini beirikut soursop jus resipi...

Bahan-bahan yang akan digunakan:

Buah-buahan soursop dimasak 300 g, dikupas kulit dan kemudian simpan daging di dalam bekas.
Susu untuk rasa, lihat bagi putih yang manis dan berkrim
Memberi gula secukup rasa atau sebagaimana yang dikehendaki
Menyediakan kiub ais memerlukan, maka memusnahkan
Sediakan juga rebus air secukup rasa

Resipi bagaimana untuk membuat Soursop jus adalah:

Mula-mula, cincang-cincang soursop segar daging dengan tangan.
Seterusnya Bersihkan mesin pengisar. Jika sudah, masukkan mesin pengisar untuk daging soursop.
Maka Rebutlah bahan-bahan seperti susu pekat manis penyebab dan kiub gula putih untuk mesin pengisar itu terisikan daging soursop.
Seterusnya, menyediakan air dan Tuangkan ke dalam blender yang, dan kemudian tutup Mesyuarat pengisar.
Akhir sekali, campuran bahan-bahan jus sehingga terlihatan lembut dan halus.
Jika ada, jus soursop Tuangkan ke dalam dan tambah kiub ais yang telah di mash di.
Hidangan siap, asm jus soursop segar manis sedia untuk enjoy.

Itulah resipi bagaimana untuk membuat soursop jus cuba minum air dengan asid yang segar. Mudah-mudahan berguna bagi anda yang ingin mencuba.
Nasib baik dan menikmati.